linia.png
pozycjonowanie.png
tlo_2.jpg
linia.png
linia.png
jakosc.png
linia.png
fota2.jpg
obrazek.png

Kampania linków sponsorowanych w Google AdWords stanowi świetne rozwiązanie. Jej potęga kryje się w linkach, które ostatnio cieszą się ogromną sympatią internautów oraz wyszukiwarek. Jeśli szukasz ciekawej formy na reklamę w sieci, koniecznie przeczytaj na czym to wszystko polega.

Być może już wkrótce będziemy mogli zaproponować ofertę specjalnie dla Ciebie!

 

 

Kampania Google AdWords to idealna reklama internetowa dla tych, którzy pragną SZYBKICH i WIDOCZNYCH efektów. Dzięki niej strona może pojawić się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – niemalże natychmiast – w postaci linków sponsorowanych na promowane frazy.

Państwa reklama pojawi się na pierwszej stronie wyszukiwania w specjalnie wydzielonym boksie sponsorowanym ponad naturalnymi wynikami lub także w specjalnym miejscu po prawej stronie.

 

 

ATUTY LINKÓW SPONSOROWANYCH

 

Google AdWords to szereg rozmaitych korzyści. Przede wszystkim strona dociera do tych osób, które wykazują zainteresowanie naszymi produktami bądź usługami. Jest to inteligentne narzędzie może pomóc w zdobyciu nowych klientów. Państwa reklama wyświetla się po prawej stronie lub ponad naturalnymi wynikami.

 

Osoba trafiająca na Państwa stronę za pośrednictwem linków sponsorowanych, wykazuje ogromne zainteresowanie ofertą. Odwiedziny świadczą o tym, że internauta wybrał akurat Państwa ofertę spośród szeregu innych i najprawdopodobniej chce podjąć współpracę...

 

POZOSTAŁE KORZYŚCI

SPONSOROWANEJ KAMPANII REKLAMOWEJ

 

Nieograniczona liczba odbiorców

Bariery geograficzne nie istnieją w świecie wirtualnym, więc mamy możliwość dotarcia do wszystkich osób potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą.

Nie można tego zlekceważyć!

 

Opłata typu „Pay per click”

Oznacza to, że opłata naliczana jest od jednorazowego „kliknięcia” w link, czyli tylko wtedy, gdy internauta „kliknie” w reklamę, a ona przekieruje go do Państwa serwisu internetowego.

 

Zagraniczna reklama? Czemu nie!

Reklama może pojawiać się nawet w 150 krajach! Linki sponsorowane promować można wszędzie tam, gdzie działa wyszukiwarka Google.

 

Solidne targetowanie

Google AdWords umożliwia precyzyjne ustawienie własnej kampanii internetowej. Możemy więc wyznaczyć godziny, pory dnia oraz lokalizacje geograficzne. Tym sposobem reklama wyświetlana jest tylko wówczas, gdy internauci najintensywniej korzystają z wyszukiwarki. Sami również wybieramy miejsce w które zaadresować ofertę.

 

Fundusze pod pełną kontrolą

Reklamodawca decyduje o funduszach. Płaci tyle, ile chce. Wystarczy tylko określić dzienny limit wydatków na kliknięcia, żeby trzymać rękę na pulsie oraz mieć całkowitą kontrolę nad przebiegiem kampanii.

 

Natychmiastowy efekt

Link z reklamą sponsorowaną pojawia się prawie natychmiast po uzgodnieniu treści promocyjnej oraz wyrażeń kluczowych. Efekt kampanii można w związku z tym odczuć tuż po jej uruchomieniu.

 

 

 

Promocja w sezonie

Kampanię Google AdWords można wstrzymać w dowolnej chwili. Tym sposobem otrzymujemy szansę na maksymalne wykorzystanie okresów promocyjnych (sezonowych) w firmie. Linki sponsorowane pozwalają na wykorzystanie reklamy w okresach intensywnej promocji produktów lub usług.

 

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 

W jaki sposób oszacować koszt kliknięcia jednego wyrażenia?

Cena kliknięcia zależy głównie od konkurencyjności wybranego hasła, treści reklamowej oraz historii kampanii reklamowej. Zanim rozpoczniemy kampanię możemy oszacować przybliżony koszt, podczas, gdy w czasie jej trwania oceniamy realność jej stawek

 

Na czym polega różnica pomiędzy linkami sponsorowanymi a naturalnymi wynikami wyszukiwania?

Kampania Google AdWords powoduje, że reklamowana strona internetowa wyświetla się od razu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu konkretnych fraz oraz wyrażeń kluczowych. Tego rodzaju reklama pojawia się po prawej stronie bądź na podświetlonym polu reklamowym ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania - jako tzw. nagroda od Google.

 

Na ile wyrażeń kluczowych moja strona będzie się pojawiać w wyszukiwarce?

Istnieje szansa emisji reklamy nawet na 200 różnych haseł kluczowych. Maksymalna ilość słów – na jakie Państwa linki będą widoczne – różni się zależnie od wybranego pakietu.

 

Co wchodzi w zakres obsługi kampanii?

Obsługa kampanii reklamowej to szereg różnych czynności zapewniających jak najlepsze efekty. Są to między innymi:

  • ciągła kontrola stawek za „kliknięcia”

  • czuwanie nad ciągłością kampanii. W przypadku kończącego się budżetu przesyłamy stosowne powiadomienie.

  • optymalizacja kampanii na bieżąco (zmiana promowanej treści, linków, fraz kluczowych, sporządzanie miesięcznych raportów)



W jaki sposób przygotowywane są linki reklamowe?

Naszym klientom proponujemy krótkie i chwytliwe teksty reklamowe. Następnie opracujemy linki, które będą zgodne ze wskazówkami redakcyjnymi oraz standardami Google. Przed emisją reklamy w wyszukiwarce będziemy zasięgać opinii oraz konsultacji.



Czy trzeba płacić za wyświetlanie reklamy?

Będą Państwo płacić tylko i wyłącznie za „kliknięcia”. Takie koszty naliczane są w chwili, kiedy internauta "kliknie" w reklamę, a ten zaprowadzi go do Państwa serwisu.

 

A jeśli chciałbym widzieć moją reklamę tylko w wybranych godzinach?

Oczywiście jest możliwość ustawienia kampanii w taki sposób, żeby reklama pojawiała się w dogodnym dla Państwa czasie. Tym sposobem można ograniczyć koszty reklamy.



Czy w czasie trwania kampanii reklamowej mogę dokonywać zmian wyrażeń i treści linków?

Tak. Istnieje ciągła możliwość zmian haseł kluczowych, a także treści linków sponsorowanych.

 

Kto będzie czuwał nad przebiegiem kampanii linków sponsorowanych?

Status Państwa reklamy oceniają nasi specjaliści. Owa obserwacja połączona jest z analizą i służy optymalnemu dysponowaniu budżetem, zgodnie z wybraną strategią.



Czy można się zabezpieczyć przed nieuczciwymi kliknięciami?

Przy pomocy specjalnie zaprojektowanego algorytmu można przechwycić nieuczciwe kliknięcia. Zapamiętuje on adresy IP i jeżeli zauważy zbyt dużą liczbę kliknięć z jednego, to koszty za owe kliknięcia zostają zwrócone. Tym sposobem kampania linków sponsorowanych jest skutecznie zabezpieczona przez nieuczciwymi kliknięciami i możemy być pewni, że konkurencja nie „wyklika” naszego budżetu.

 

 

 

Mogę ograniczyć zasięg kampanii tylko do wybranego regionu?

Tak. Jeżeli odbiorcami Państwa produktów tudzież usług są głównie mieszkańcy śląska, to możemy ustawić kampanię w taki sposób, żeby reklama wyświetlała się tylko na ekranach internautów ze śląska. Takie ograniczenie jest również doskonałym sposobem na zaoszczędzenie środków.

 

W jaki sposób mogę kontrolować kliknięcia?

Wspólnie ustawiamy budżet dzienny. Jeżeli okaże się, iż jest on zbyt niski, otrzymają Państwo odpowiednią informację. Wówczas, po otrzymaniu zgody, ustalimy wyższy budżet dzienny, który zapewni widoczność linków przez cały dzień.



Czy warto połączyć AdWords z pozycjonowaniem?

Połączenie tych dwóch metod promocji pozwoli Państwu prowadzić szeroką kampanię reklamową w sieci. Łącząc AdWords i pozycjonowanie można być obecnym w dwóch różnych miejscach na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.



Od czego zależy miejsce, na którym pojawi się moja reklama?

Miejsce, które zajmie Państwa link w tej kolumnie zależny jest głównie od wyników jakości i kosztów reklamy. Te z kolei wiążą się z konkurencyjnością właściwą danej branży. Gdy konkurencja nie jest duża, wtedy cena utrzymania reklamy na pierwszych pozycjach nie jest wysoka.



Świetnie wiemy, gdy rośnie zainteresowanie określonymi usługami oraz produktami. Wiemy, kiedy sezon na zysk uśmiecha się do Państwa firmy. Taka wiedza daje ogromną szansę na zwiększenie przychodów!



Jak rozpocząć kampanię linków sponsorowanych Google Adwords?


Wystarczy skontaktować się z nami. Pomożemy obrać właściwą strategię. Po wstępnych ustaleniach prześlemy fakturę pro forma z dokładnym wyliczeniem wszystkich kosztów kampanii. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie wysyłamy listę proponowanych wyrażeń kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama. Po dobraniu słów i wyrażeń pomożemy w stworzeniu treści linków sponsorowanych - tak, by koszt za kliknięcie był jak najniższy.
W każdej chwili mogą Państwo zmienić treść linków sponsorowanych oraz wyrażeń kluczowych. O wynikach kampanii reklamowej zostają Państwo poinformowani dzięki miesięcznemu raportowi Google. Są tam również wyrażenia kluczowe oraz treść linków sponsorowanych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza, a w przeciągu 24 godzin otrzymasz odpowiedź od naszych fachowców.



>> wypełnij formularz <<




tlolinki.png